Tutorial : Private Cbox Cara Senang

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ|Salam Sejahtera

LIVE PRIVIEW :
  Korang dah nampak kan? Okey. Tuto ni memang SENANG GILA.. Abaikan gila tu. HAHAHHA >.<. Mula2 korang log in cbox korang nak senang dan cepat tekan {SINI}. Lepastu, korang tekan 'PUBLISH'.. Tak tahu rujuk gambar kat bawah
tak nampak tekan gambo tu :P
  Okey, bila korang dah tekan publish, korang scroll sikit. Korang macam nampak kod2 cbox kan? So, kalau nak privatekan korang copy kod SEPARUH sahaja. Contoh ;

kalau tak nampok jugok tekang gambaq
  Okey. Itu sahaja. Bila dah copy kod tu pergi layout dan paste di html/java script. Itu BAGI PENGGUNA TEMPLATE DESIGNER.... Kalau blogskin, korang copy kod mcm kat gambar tu, paste kat mana2 yang patut kat tempat korang. :)... Oh ya! Kalau korang nak tengok mesej2. korang just buat gini ja
namaidcboxkorang.cbox.ws
  Nama ID cbox korang tu. Nama ID yang mula2 korang daftar cbox haritu :3. Kalau dah jadi BAGITAHU. kalau tak pon BAGITAHU jugak :P 

No comments:

Post a Comment

Tekan "publish" sekali je tau

Terima kasih komen

BUDI BAHASA BUDAYA KITA :)